Nieuw lid SV Orion

Overweeg je om lid te worden van SV Orion? Jeugdleden kunnen eerst eens komen proeftrainen voor een kennismaking met voetbal, team en onze vereniging. Neem voor een proeftraining even contact op met de coordinator uit de Jeugdcommissie. Wil je direct lid worden van SV Orion? Ga dan naar de aanmeldpagina om je aan te melden, daarmee laat je ons weten dat je interesse hebt. Binnen 10 dagen nemen we contact met je op om je aanmelding te bespreken.  Kijk hier als je direct in aanmerking wil komen voor een plaats in een selectieteam.

Je aanmelding wordt omgezet in lidmaatschap wanneer:

• je bent geplaatst in een team of trainingsgroep
  • er een machtiging voor automatische icasso van de contributie is ingeleverd bij de ledenadministratie. Dit kan door via deze website een digitale machtiging af te geven, of door het Machtigingsformulier SV Orion te downloaden, printen, in te vullen en in te leveren bij de ledenadministratie van SV Orion (kopieën en scans kunnen niet in ontvangst worden genomen, enkel het origineel kan worden ingeleverd).

Wijzigingen gegevens

Ben je onlangs verhuisd, heb je een nieuw email adres of een nieuw telefoonnummer? Vergeet niet de adreswijzigingen door te geven aan ons. Dat kan door een mail te sturen aan de ledenadministratie: ledenadministratie@sv-orion.nl

Overschrijven

Wil je overschrijven van een andere club naar SV Orion? Ga dan naar de aanmeldpagina om je aan te melden en geef aan dat je al bondslid bij een andere vereniging bent. Ben je lid van SV Orion en wil je overschrijven naar een andere club? Schrijf je dan in bij de nieuwe club, het afmelden bij Orion gaat vervolgens automatisch.

Opzeggen lidmaatschap

Als je het lidmaatschap van SV Orion wilt opzeggen kan dat door het invullen van het online formulier. Dit moet gebeuren vóór 1 juli. Als je dit later doet, dien je de contributie van het daaropvolgende jaar te betalen.

Om af te melden als lid van SV Orion vul je het opzeggingsformulier in. Na dit te hebben ingevuld ontvang je een afmeldbewijs per mail.

Algemene Ledenvergadering

De Algemene Ledenvergadering van SV Orion plaats vindt in principe tweemaal per seizoen plaats. Dit is een moment waarop het bestuur van de vereniging de realisaties en plannen presenteert aan de leden. Houdt de website in de gaten om te zien wanneer de eerstvolgende vergadering plaatsvindt.

Huishoudelijk Reglement

Bekijk hier het Huishoudelijk Reglement van onze vereniging: Huishoudelijk Reglement SV Orion

Persoonsgegevens

SV Orion gaat zorgvuldig om met de perssonsgegevens van haar leden. Bekijk meer informatie met betrekking tot ons privacybeleid: Persoonsgegevens, daar is SV Orion zuinig op