Update over de bar

Door Peter-Paul Geurts 21 december 2021

Ondanks dat de kantine helaas weer gesloten is in verband met de huidige maatregelen, hebben we Cindy gevraagd hoe de huidige bezetting van de bar loopt.

Positief nieuws voor wat dat betreft: de oproep voor meer vrijwilligers voor bijspringen achter de bar en het scannen van toegangsbewijzen heeft zijn vruchten afgeworpen! De meeste teams die op donderdag trainen hebben vrijwilligers aangeleverd en ervoor gezorgd dat er, voordat de maatregelen in gingen, gezellige avonden in de kantine hebben plaatsgevonden.

Vanaf januari 2022 zal er een nieuw schema op de website verschijnen waarin vermeld wordt wanneer de teams weer bardienst hebben. De teams waarvan de diensten vervallen zijn, worden in het nieuwe schema opnieuw ingedeeld. Momenteel is het lastig om de teams te bereiken, dus het is meer dan welkom dat de betreffende teams zelf aangeven of het gelukt is voldoende teamgenoten bereid te vinden en wie dit zijn. Op die manier kan Cindy dit tijdig verwerken en scheelt het tijd en onzekerheid voor wat betreft de bezetting van de bar. Schroom niet om je aan te melden, want de terugkoppeling van zij die bardienst hebben gehad is ronduit postief. De personen die komen helpen vonden het vaak een stuk leuker dan ze voorhand dachten! Uiteraard hopen we dat de huidige maatregelen halverwege januari 2022 aflopen en we weer zoveel mogelijk mensen in de kantine mogen verwelkomen!

Voor meer informatie met betrekking tot de bardiensten verwijzen we jullie graag door naar deze pagina op de website van SV Orion!