Vrienden van Orion

Steun "de Vrienden van Orion": maak minimaal € 50,00 over op gironummer NL88 INGB 0669720968, onder vermelding van "Vrienden van Orion".

Vrienden van Orion

De Vrienden van Orion, een echte sterrenclub

Wie zijn de vrienden van Orion?
Dat zijn alle leden en betrokkenen die elk jaar iets extra’s over hebben voor Orion in de vorm van een donatie van een bedrag van € 50,- ; € 100,- of zelfs meer.

Waarom een extra donatie?
Orion is een club met een gezonde exploitatie maar over elke euro die wordt uitgegeven moet goed worden nagedacht. Er is altijd behoefte aan meer voorzieningen en hulpmaterialen dan er vanuit de normale exploitatie en de daarbij passende contributie kunnen worden gerealiseerd.

Waar kan ik mijn donatie storten?
Op gironummer NL88 INGB 0669720968, onder vermelding van "Vrienden van Orion". Wacht niet en kom gelijk in actie en laat de Orion sterren stralen

Wat doet de club met de donaties?
Uitgaven komen altijd ten goede aan de club in de volle breedte. Zoveel mogelijk leden moeten er plezier aan beleven. Het bestuur prioriteert de uitgaven. De Vrienden geven de donateurs ook de mogelijkheid om suggesties te doen.

Wat is er de afgelopen jaren gedaan met donaties?
• Bijdrage aan reparatie en aanschaf van dug-outs
• Ballenwagens
• Intrapballen