Clubcard

Direct naar Registreren / Opwaarderen »

even

ORION CLUBCARD

Met trots presenteren wij u de Orion Clubcard. De Orion Clubcard is een betaalpas waarmee u in het clubhuis van SV Orion snel en veilig kunt afrekenen.

Hoe kunt u uw Orion Clubcard registreren?

1. U gaat naar www.sv-orion.nl/clubcard.
  2. U kiest voor de knop “Registreer uw Clubcard”.
  3. U vult het clubcardnummer en de CVC code in, deze nummers staan op uw Clubcard.
  4. U maakt een loginaccount aan door een login, wachtwoord en e-mailadres op te geven en eventueel meer gegevens ter verrijking van onze ledenadministratie.

Hoe kunt u uw Clubcard opwaarderen?

1. U gaat naar www.sv-orion.nl/clubcard.
  2. U kiest voor de knop “Opwaarderen”.
  3. U kiest het bedrag en de betaalwijze iDeal, Mastercard of Visa en u waardeert uw Clubcard op.

Wij wensen u veel gebruikersplezier!

Voorbeeld

Thuis op de bank kunt u met uw smartphone, tablet of computer uw Clubcard opwaarderen via www.sv-orion.nl/clubcard.

Ik heb nog geen clubcard. Hoe kom ik daar aan?

De Clubcard is aan de bar te verkrijgen. U ontvangt de Clubcard kosteloos. De Clubcard heeft wel degelijk een kostprijs van € 2,50, dus wees er zuinig op! En als u de Clubcard toch niet gaat gebruiken dan doet u ons en ons milieu een plezier door deze te deponeren in de brievenbus van ons secretariaat.

Waarom voert Orion de Clubcard in?

• Met de clubcard betaal je sneller, gemakkelijker en veiliger. Orionisten kunnen hun bestelling sneller doen en sneller afrekenen.
  • Ouders kunnen hun kinderen nu in plaats van geld een Clubcard geven waarmee het tegoed alleen bij SV Orion gebruikt kan worden. Onder de 18 jaar kunnen er geen alcoholhoudende dranken worden afgerekend.
  • Commissies en vrijwilligers krijgen een Clubcard waarmee ze de koffie en thee kosteloos kunnen nuttigen tijdens het vrijwilligerswerk. Het eigen-gebruik formulier hoeft niet meer ingevuld te worden, dit wordt met de Clubcard via de kassa geregistreerd. Orion heeft geen contant geld in kassa en een vooruitbetaalde omzet.

Kun je ook nog met contant geld en bankpas bestellen?

Tot 1 april 2020 kunt u in het clubhuis ook nog gewoon met contant geld en bankpas consumpties bestellen. Per 1 april 2020 stapt Orion volledig over op cashless betalen en kunt u alleen nog met uw bankpas of Clubcard afrekenen.

Ben ik mijn saldo kwijt als ik mijn Clubcard verlies?

Nee, het saldo van uw Clubcard is centraal geregistreerd. Bij verlies van uw Clubcard dient u dit zo snel mogelijk te melden aan onze penningmeester, die kan uw verloren Clubcard blokkeren en uw saldo aan een nieuwe Clubcard toewijzen.

Kan ik nog met munten betalen?

Scheidsrechters ontvangen een munt waarmee ze één consumptie kunnen krijgen na een gefloten wedstrijd. Deze munten blijven geldig. Ook bij grote evenementen zullen we munten blijven gebruiken. Anderszins zullen de munten niet meer gebruikt worden. Heeft u nog munten neem dan contact op met onze penningmeester om ze in te wisselen voor saldo op uw Clubcard.

Kan ik het saldo op mijn Clubcard terug krijgen?

U kunt uw saldo van uw Clubcard terugkrijgen als u uw lidmaatschap beëindigt, hiervoor neemt u contact op met onze penningmeester.

Op de pas staat een QR-code, waarvoor is dat?

Door de QR-code te scannen kunt u het saldo op uw Clubcard checken. Deze QR-code kunt u met uw smartphone scannen met bijna iedere QR-scan-app.

Wat staat er allemaal op de Clubcard?

Er wordt niets opgeslagen op de Clubcard. De Clubcard heeft een uniek nummer. Dit nummer is gekoppeld aan de fictieve rekening van de Clubcard. Op de fictieve rekening wordt uw saldo geregistreerd.

Kan ik de Clubcard in de kantine opwaarderen?

Ja, uw Clubcard kunt u opwaarderen via het pinautomaat aan de bar of via een smartphone, tablet of computer.

N.E.C. Nijmegen heeft hetzelfde systeem in gebruik. Kan ik mijn N.E.C. Betaalkaart bij Orion gebruiken en mijn Orion Clubcard bij N.E.C.?

Nee, dat kan niet.

Blijft mijn saldo altijd geldig of verloopt het?

Uw saldo verloopt niet en blijft altijd geldig.