Vrijmibo

Door Tijs Tummers, voorzitter 9 december 2015

SV Orion heeft tegenwoordig zijn eigen vrijmibo.

Vrijmibo?

Excusez le mot, vrijmibo is kantoortaal voor vrijdagmiddagborrel, op veel bedrijven een mooi moment om het weekend in te luiden.

Dit jaar draait op de late vrijdagmiddag bij Orion de VTI-voetbalschool op volle toeren.

Ruim 70 Orion-spelers schaven dan aan hun techniek onder leiding van enthousiaste trainers, vaak spelers uit ons eerste elftal  of zelfs jongens uit het betaald voetbal.

Freek Zegger wierp zich na de zomer op om het clubhuis op dat moment, zo vanaf een uur of half vijf, open te gooien.

Eerst aarzelend, maar steeds makkelijker weet het publiek ons clubhuis op dit nieuwe tijdstip te vinden.

De ouders van de VTI-pupillen kwamen als eerste, daarna Freeks teamgenoten uit Zaterdag 3 en zo sloten steeds meer Orionners nieuwsgierig aan voor een wijntje of een bokbier.

Twee weken geleden was Sinterklaas zelfs op bezoek!

Probeer het eens uit, zou ik zeggen.

Aanstaande vrijdag (de 11de) is de laatste vrijmibo van het jaar, Freek heeft al voorspeld dat het extra gezellig gaat worden.

Voorzitter Tijs Tummers blogt wekelijks over wat hem opvalt bij Orion