VR1 oefent thuis tegen Nooit Gedacht

Door onze verslaggever 9 januari 2020
Na een welverdiende break is ons eerste vrouwenteam deze week weer met de training begonnen.

De trainers Patrick van Tilburg, Hans Loen en Lucien van der Werf zijn het jaar enthousiast begonnen om de ploeg klaar te stomen voor de tweede seizoenshelft.

Vanaf dit weekend zijn er nog drie weken te gaan voordat de competitie hervat wordt.

Aanstaande zondag staat het eerste oefenduel op het programma: op ons eigen complex wordt dan om 11.30 uur afgetrapt voor het duel tegen Nooit Gedacht.

Ons eerste elftal heeft na de winterstop nog alles om voor te spelen. Orion VR1 staat momenteel derde, met slechts één punt achterstand op nummer twee en zes punten op koploper Bekkerveld.

Begin februari staat reeds het duel tegen de ploeg uit Heerlen op het programma, waarin de achterstand alweer gehalveerd zou kunnen worden.

Eerst maar eens een goede aanloop naar de hervatting van de competitie. U bent a.s. zondag om half twaalf van harte welkom bij de eerste oefenwedstrijd van VR1!

Het clubhuis is vanaf 10 uur open (tot 16.00 uur), met speciale dank aan Jopie en Sylvia Sünnen!