Voorbeschouwing Warnsveldse Boys 1 - Orion 1

Door Michiel Kompier 28 september 2018

Na een moeizame wedstrijd tegen AZC gaan we zondag naar Warnsveld. De plaatselijke boys debuteren dit jaar in de tweede klas, niet eerder troffen beide verenigingen elkaar. Tegen AZC riepen we twee rode kaarten (twee keer twee keer geel) over ons zelf af, en dat was niet zo slim. We missen dus Naud en Jevrin a.s zondag. De blessures van Vince van G. (inmiddels gelukkig wel terug op het trainingsveld) en Tim maken het er niet gemakkelijker op, maar we zeggen steeds dat we een brede selectie hebben dus dat moeten we dan maar laten zien.

Afgelopen weekend wisselende resultaten voor de selectie-teams, zondag (winst voor 1, 2, en Vrouwen 1) ging het beter dan zaterdag, toen onze junioren-selecties samen 1 punt bij elkaar sprokkelden. Dit weekend nieuwe kansen, Onder15, Onder17 en Onder19 spelen allemaal thuis!

De bus naar Warnsveld vertrekt zondag rond 11.30 uur. Voor de vaste supporters is er vast wel een plaatsje vrij.