Voorbeschouwing TVC 28 1 - Orion 1

Door Michiel Kompier 13 december 2019

Gedragen door de wind maakte BVC voor de pauze het spel op een druk bezocht Marienbosch. BVC had kunnen scoren maar deed dat niet en dat brak de ploeg uit Beek na rust op. Orion was zondag niet super maar wel goed genoeg, en had met keeper Michiel Kok de speler van de wedstrijd in huis. En zo was het na afloop wederom heel gezellig in het clubhuis. Dat Vrouwen 1, na een clinic van Hans Loen en Lucien vd Werf, en onder de vertrouwde leiding van Patrick van Tilburg de punten in Rotterdam ophaalde hielp daar zeker bij. En ook een kleine afvaardiging uit Beek liet zien dat ze weten wat feest vieren is. Goed, dat is allemaal weer achter de rug. Zondag wacht de laatste tegenstander van 2019, en bepaald niet de minste: TVC uit Tubbergen. TVC maakt dit jaar naam als fysiek sterke ploeg met gevaarlijke aanvallers. Wederom een pittige kluif voor de oranje-witten. Als u wilt zien of het Orion lukt om winter-kampioen te worden, kom dan naar het mooie Tubbergen!