Voorbeschouwing Orion - EVV

Door Lars van den Broek 21 oktober 2022

Afgelopen dinsdag won Orion haar eerste bekerwedstrijd van dit seizoen. Thuis werd FC Gendringen (3e klasse zondag) verslagen met 3-1. Daar kan lang op terug gekeken worden, maar zelfs het bekertoernooi in het betaald voetbal levert gekke uitslagen op. Orion heeft plichtmatig gespeeld en de volgende ronde gehaald; op naar zondag!

De wedstrijd tegen EVV Echt zou eigenlijk zondag 20 november worden gespeeld, maar Orion is dan moeilijk te bereiken vanwege de zeven heuvelen loop. EVV degradeerde afgelopen seizoen uit de derde divisie, nadat ze in het eerste tweeluik van de nacompetitie verloren van UDI'19, ons wel bekend. Het seizoen zal waarschijnlijk tot nu toe als wisselvallig worden ervaren, met een huidige 9e plaats. Orion heeft een goede week achter de rug en kan vooral terug kijken op de sterke wedstrijd van zondag tegen Hoogland. Daarbij verschijnen er gelukkig ook steeds meer geblesseerden terug op het veld, dat is altijd goed.

Aanstaande zondag zal er om 14u00 worden afgetrapt. Met een schuin oog de kantine in, is NEC te volgen, maar uw steun is van harte welkom!