Voorbeschouwing Orion 1 - Voorwaarts 1

Door Michiel Kompier 16 maart 2018

Orion kan tevreden terugkijken op de uitwedstrijd bij AZC. Erevoorzitter Ap en oud-bestuurslid en sponsor John waren wat later ter plekke, want bij het ontbreken van een Tom-Tom waren ze tot twee keer toe naar het asielzoeker-centrum geleid. Het eerste doelpunt van Niels is ze dan ook ontgaan. Voetballend was het allemaal niet bijzonder fraai op de hobbelmat in Zutphen, maar wie een verzorgde opbouw verwacht op zo'n veld is niet realistisch. Maar op de helft van de tegenstander lieten we toch van tijd tot tijd zien dat we in balbezit heel aardig kunnen en durven te voetballen. Al met al een uitstekende teamprestatie en de drie punten hadden we hard nodig. Ook verder was het een mooi weekend met zeges voor o.a O17, O19 en Vrouwen 1.

Zondag een mooi affiche: Orion 1 tegen Voorwaarts 1. De ploeg uit Twello maakte een sterke indruk in de uitwedstrijd (2-2) en beschikt over een geweldige buitenspeler. Maar het lijkt erop dat Orion op tijd de vorm teruggevonden heeft, dus ik verwacht een aantrekkelijke wedstrijd. Laat de kou u niet weerhouden en kom ons eerste team steunen, er wordt om 14 uur afgetrapt.