Voorbeschouwing Orion 1 - OJC Rosmalen 1

Door Michiel Kompier 7 maart 2022

Orion schoot zich flink in eigen voet tegen Silvolde. Wie de moeite neemt om de video-beelden (elders op deze website) te bekijken zal in de eerste helft een groot aantal oranje scoringsmogelijkheden turven. Voor rust had deze wedstrijd al beslist kunnen zijn, maar dat gebeurde dus niet. Deze nederlaag is hard aangekomen maar zal toch snel verwerkt moeten worden. Dinsdag nabespreken, beelden zien, lessen trekken, trainen en woensdag moeten we ons herpakken tegen OJC. OJC doet het goed in de competitie en bivakkeert momenteel op de tweede plaats. OJC heeft een fraai doelsaldo: 32 voor en 12 tegen. Maar Orion zal uit zijn op revanche en ook tegen OJC zijn er goede mogelijkheden. We hopen op uw aanmoedigingen en de scheidrechter van dienst zal om 19.30 de wedstrijd tot leven brengen.