Voorbeschouwing Orion 1 -Minor 1

Door Michiel Kompier 1 oktober 2021

In Uden op bezoek bij UDI 19 speelde Orion een uitstekende wedstrijd. Daarvan getuigen ook de beelden, zie bij het verslag op deze website. Tactisch stond het vrijwel de hele wedstrijd goed, de wedstrijdinstelling was voorbeeldig, en aan de bal lieten we goede dingen zien. De doelpunten waren fraai, en dat gold ook voor de vrije trap waaruit UDI scoorde, een juweeltje. Vernoemenswaardig was ook het debuut van junior Tom Gerrits. Complimenten ook voor Erik Ipema die hoofdtrainer Jeroen afgelopen zondag uitstekend verving. Dit alles betekende dat het goed toeven was terug op het terras bij Orion.

En zondag zijn we de gastheer van het Limburgse Minor. Daartegen werd 1 keer eerder gespeeld, dat was een aantal jaren terug voor de beker. Inmiddels heeft Orion zich aardig door ontwikkeld zoals ook UDI, dat we indertijd in dezelfde serie troffen, heeft ondervonden. Dit wordt dus weer een interessante krachtmeting aanstaande zondag. Sam is zondag weer terug na een schorsing en Marco is gelukkig ook weer hersteld. De technische staf heeft zich verdiept in de tegenstander en dat zal andersom ook wel weer het geval zijn.

We hopen dat, ook nu het wat kouder wordt, toch veel toeschouwers op dit duel zullen afkomen. De actieve support bij onze thuiswedstrijden is echt een flinke steun voor ons elftal.

Orion - Minor begint zondag om 14 uur!