Voorbeschouwing Leones 1 - Orion 1

Door Michiel Kompier 20 april 2018

Met de temperatuur stijgt ook de spanning in de competitie. Ondanks allerlei aanvallende intenties lukte het zondag niet om het stugge Spero aan de zegekar te binden. Maar ook de andere hooggeplaatste ploegen slaagden er niet in 3 punten bij te schrijven, en WAVV ging kopje onder bij Union. 'Als dit' redeneringen helpen niks, we moeten zelf de punten binnenhalen. Zondag een van de moeilijkste uitwedstrijden van dit seizoen, we gaan op bezoek bij Leones. De leeuwen staan er veel beter voor dan de vorige keer dat we ze troffen, toen verkeerden ze nog in de onderste regionen van de ranglijst. Maar een flinke opmars, waarbij ze vaak scoorden in de laatste minuten, heeft er voor gezorgd dat inmiddels ook Leones nog uitzicht heeft op de titel.

Orion wil daar graag een eind aan maken, en dus zijn alle ingredienten daar voor een mooie wedstrijd aanstaande zondag. Afgelopen zaterdag maakte de O19 indruk door van UDI te winnen, en dat gebeurde met aansprekend veldspel. Zaterdag bent u ook welkom bij de O17, die door bij AZSV te winnen een mooie stap zette richting kampioenschap. De O17 trapt af om 12.30 uur, en tegenstander is Beuningse Boys.

We zijn heel blij met de komst volgend seizoen van Vince Stans, momenteel actief in de hoofdklas bij Jong Achilles 29. Vince is een uit Limburg afkomstige verdediger die we van harte welkom heten bij onze vereniging.

We hopen dat we zondag weer veel steun krijgen van onze supporters!