Voorbeschouwing Eendracht 1 - Orion 1

Door Michiel Kompier 6 maart 2019

Tegen sommige ploegen hebben we al twee keer gespeeld, tegen de meeste ploegen in de competitie pas 1 keer, en tegen Eendracht nog niet. Dit is de derde keer dat deze wedstrijd is gepland en nu gaat deze dus ook door. Eendracht staat er inmiddels veel beter voor dan de vorige keren dat er een voorbeschouwing aan deze wedstrijd werd gewijd. De ploeg uit Mook heeft zich opgewerkt naar de middenmoot, een knappe prestatie, en is vooral thuis moeilijk te verslaan. En dat is juist wat Orion graag zou doen. De uitdaging is om tegen een goede tegenstander en op natuurgras toch ons eigen spel op de grasmat te leggen en de serie overwinningen uit te breiden. Het zou mooi zijn als we onze supporters dan minder lang in spanning zouden houden dan tegen Union, waar de overwinning pas in de laatste minuten gestalte kreeg. Bij Union waren veel supporters aanwezig, het zou fijn zijn als jullie ook op deze doordeweekse dag naar Mook willen komen om ons eerste elftal te steunen. De scheidsrechter fluit om 20 uur voor de aftrap.