Unieke beelden van SV Orion

Door Tijs Tummers, voorzitter 10 juni 2015

Hemelvaartsdag 14 mei was een bijzondere dag voor Orion.

Een dag waarop alle mogelijke emoties samenkwamen.

Eerst was er het verdriet om het overlijden van onze terreinmeester Piet Teunissen en de saamhorigheid waarmee de minuut stilte ter zijn nagedachtenis werd beleefd.

Daarna de spelvreugde, inzet en ambitie van ons eerste elftal en de spanning bij de toeschouwers bij de nacompetitiewedstrijd tegen Concordia Wehl.

Vervolgens de gastvrijheid en gezelligheid van het Marnix van Heusdentoernooi, die als elk jaar vele teams van buiten naar Mariënbosch lokten.

Deze mix van emoties leidde aan het eind van de dag tenslotte tot een spontaan feest in ons clubhuis.

Het toeval wil dat de organisatoren van het toernooi juist deze dag hadden uitgekozen voor het maken van een video over onze club.

Een video waarmee we ons kunnen presenteren aan de buitenwereld, aan potentiële sponsors, maar die ook voor onszelf een mooi beeld geven van waar onze club op dit moment voor staat.

De makers van Video4commerce haalden alles uit de kast.

Bij het eerste doelpunt van ons eerste elftal rende de cameraman plompverloren het veld in en stond zowat met de spelers mee te juichen, onderwijl stug doorfilmend uiteraard.

Er werd ook een drone ingezet voor luchtopnames en deze vloog op een gegeven moment zo laag over het hoofdveld dat de scheidsrechter zich gedwongen zag om het spel stil te leggen; waarschijnlijk de eerste wedstrijd in Nederland die vanwege de aanwezigheid van een drone is onderbroken!

Ik heb deze week de eerste resultaten gezien en ik kan u zeggen: het resultaat is er naar.

Als voorproefje geef ik u hierbij de beelden van de wonderschone 2-0 van Ryan Arts.

Als het naar meer smaakt: de volledige video zal getoond worden op de ledenvergadering op 8 juli a.s.

U bent van harte welkom.

Voorzitter Tijs Tummers blogt wekelijks over wat hem opvalt bij Orion