Door Tijs Tummers, voorzitter 22 december 2014

Opeens stond-ie daar weer. Met een volle bingokaart voor de tafel van Joost en Eric.

Ik had hem niet meer gezien sinds het kampioensjaar met de B1, nu precies tien jaar geleden.

Hij de snelle buitenspeler/opkomende back, ik zijn trainer.

Na de zomer vertrok hij als jong studentje naar het CIOS in Sittard.

Toen hij zijn opleiding voltooid had verkaste hij naar Amsterdam.

De laatste jaren bracht werk hem naar Overijssel; ik meen Deventer, maar het kan ook Zwolle zijn geweest.

(Vader John bleef al die jaren ook zonder zoons bij de club gewoon zijn wedstrijden voor Orion fluiten, waarvoor hulde)

En nu woonde hij weer in Nijmegen. En had hij zich als vanzelfsprekend weer aangesloten bij Orion 8, bij de jongens waarmee hij ooit in de F-jes begonnen was.

En dus stond hij daar zaterdagavond weer, met die volle bingokaart.

Altijd mooi als een speler op het oude nest terugkeert.

Welkom back, Sebastiaan!

(NB: Van de spelers op de foto spelen – naast Sebastiaan Mens - vier jongens nog altijd bij Orion: Ruud Bosch (Zon-1 Sel.), Tom van Ooijen (Zon-2 en nu zelf trainer van de B1), Bouke Brongers (Zon-3) en Luciano Calo (Zon-8).

Voorzitter Tijs Tummers blogt wekelijks over wat hem opvalt bij Orion