Tekort kleedkamers

Door Marleen de Boer 28 november 2018

Op zaterdag is het het gesprek van de dag; wanneer komt er een oplossing voor het tekort aan kleedruimte voor alle teams van zowel Orion als de bezoekende teams?

Het houdt de gemoederen flink bezig en een oplossing is op korte termijn niet te realiseren.

Een aantal opties zijn al meerdere keren onderzocht maar geen enkel idee krijgt alle handen op elkaar want overal zitten haken en ogen aan.

Op dit moment onderzoekt Orionist Koen Akkers samen met architect Croonen of het haalbaar is om flink te verbouwen onder de tribunes en hier ruimte te maken voor lockers. Hierdoor komen de kleedkamers tijdens de wedstrijden vrij en zijn ze veel frequenter inzetbaar.

Ook aan dit plan zitten haken en ogen maar we geven nog niet op.

Ook alternatieve oplossingen zijn nog in beeld.

1 ding is zeker; het moet opgelost worden want Orion wil goede voorzieningen aan haar leden en bezoekende clubs aanbieden.

Op weg hiernaar toe moeten we helaas impopulaire maatregelen nemen om de situatie op de zaterdag enigzins acceptabel te houden.

Afgelopen weken hebben we te strak gepland wat veel gemopper en onvrede met zich meebracht. Niet alleen bij de voetballers, maar zeker ook bij het wedstrijdsecretariaat van de jeugd. Het is zeer demotiverend om steeds maar weer op de zaterdagen te roeien met de riemen die we (niet) hebben.

Om de druk op de kleedkamers te verlichten heeft de Jeugdcommissie besloten dat alle teams onder de 12 jaar geen gebruik meer kunnen maken van kleedruimte en dus in voetbaltenue naar de club moeten komen. De tegenstanders worden door Orion op de hoogte gebracht.

Namens Het Bestuur excuses voor het ongemak en we doen er alles aan om een adequate oplossing te realiseren.

Heb je een idee of wil je meedenken? Laat van je horen.