Schrijf je in voor de cursus 'JVTC' door de KNVB

Door De Jeugdcommissie 6 januari 2019

SV Orion organiseert samen met de KNVB vanaf 29 januari de basismodule ‘Jeugd Voetbal Trainer Coach’ bij SV Orion. Deze cursus is voor iedereen, jong en oud, die interesse heeft in de basisprincipes van het trainer-schap. Ook als je van plan bent om in de toekomst een team te trainen kan je je inschrijven. De data van de opleiding zijn; 29 januari, 5 februari, 19 februari, 12 maart en 26 maart. De avonden zijn gericht op het verder ontwikkelen van de competenties van startende trainers en/of coaches. Iedere bijeenkomst start om 18.45 uur en eindigt om 21.20 uur en bestaat uit een praktisch gedeelte (wedstrijd of training) waarbij de jeugdteams van SV Orion worden ingezet als oefengroep. Daarbij is er een voor- en nabespreking. Alle deelnemers ontvangen een certificaat! Een greep uit de onderwerpen:

• Wie ben ik, wat kan ik en waar kan ik me nog verder in ontwikkelen?
  • Wat is voetballen?
  • De structuur van voetballen; aanvallen, omschakelen en verdedigen
  • Het begeleiden en coachen van voetballers tijdens de wedstrijden & trainingen

Deelname is gratis maar vol=vol. Doe je mee? Geef je dan meteen op bij a.duis@live.nl