Rob Kroesen nieuwe trainer Orion 2

Door Michiel Kompier 29 april 2019

Rob Kroesen wordt de nieuwe trainer van Orion 2 (seizoen 2019-2020).

Rob is een ervaren trainer, momenteel traint hij Astrantia. In het verleden was Rob onder meer werkzaam bij Brakkenstein, Heumen, Union, BVC, Menos, Siol, Hapse Boys, Milsbeek, Roda 28 en Jonge Kracht. Als speler kwam hij uit voor Brakkenstein.

Wij zijn ervan overtuigd dat het enhousiasme, de ervaring en voetbalvisie van Rob goed passen bij onze vereniging. Rob heeft eerder laten zien een team te kunnen smeden en spelers individueel beter te kunnen maken. Wij denken ook dat Rob goed zal functioneren en samenwerken met de andere trainers in de Orion-driehoek: Orion 1, Orion 2, Orion Onder 19 (inclusief Orion Onder 23).

Orion is blij met de aanstelling van Rob bij Orion. We heten Rob van harte welkom en wensen hem veel succes en voetbalplezier.

Sastro Kartowikromo

Om de technische organisatie rond Orion 2 verder te versterken gaat Sastro Kartowikromo fungeren als technisch coordinator van Orion 2. Sastro heeft als trainer (A1, B1, C1, Orion 2) ruimschoots zijn sporen verdiend bij Orion en is de Technische Commissie van Orion komen versterken. Ook Sastro, die nauw betrokken was bij de gesprekken met Rob, wensen we veel succes.