Orion zoekt nieuwe trainer voor O23 en O19

Door Michiel Kompier 12 februari 2023
UPDATE 20-2: De vacature O23 is inmiddels ingevuld, de O19 vacature staat nog open.

Volgend seizoen wordt Kevin Koolhof (trainer O23) hoofdtrainer van derdeklasser SV United. Roy Grootaert (trainer O19) wordt hoofdtrainer van Brakkenstein, dat eveneens uitkomt in de derde klasse. Wij feliciteren Kevin en Roy van harte met hun nieuwe positie en wensen ze daarin veel succes.

Dit betekent tegelijkertijd dat Orion op zoek gaat naar twee nieuwe hoofdtrainers: voor Orion O23 en voor Orion O19. O23 komt momenteel uit in de landelijke derde divisie en O19 komt uit in de landelijke eerste divisie.

Orion heeft zich de afgelopen decennia ontwikkeld tot een toonaangevende amateurclub. Orion heeft een duidelijk Technisch Beleidsplan en een daarbij passend Opleidingsplan Jeugdvoetbal. Kern is dat Orion sterk bouwt op de eigen jeugdopleiding.
Beide hoofdtrainers werken daarom 'in het technisch hart’, met technisch manager en Hoofd Opleiding, nauw samen met de technische staf van Orion 1.

Belangstellende trainers kunnen contact opnemen met:
Onder 23: Michiel Kompier (06 50 61 74 37)
Onder 19: Anne Duis (06 18 87 05 43)

Deze leden van de Technische Commissie kunnen je ook meer informatie geven, over bijvoorbeeld functie- en persoonsprofiel.