Orion en Corona Spelregels Update

Door Tom Smit 5 november 2021

Orion houdt zich aan de spelregels, ook als het over Corona gaat!

Spelers, coaches, trainers, scheidsrechters en ouders/toeschouwers hoeven gelukkig niet verplicht gecontroleerd te worden op de QR Code. Maar…gaan spelers ouder dan 18 jaar en toeschouwers naar de kleedkamer of het toilet of naar de kantine dan is het coronatoegangsbewijs wel van toepassing en wordt de QR Code gecontroleerd. Ook geldt het advies om langs de lijn de 1,5 meter afstand aan te houden.

Volgens de landelijke richtlijnen hoeven mensen en vrijwilligers, die functioneel aanwezig moeten zijn geen coronatoegangsbewijs te tonen. Denk daarbij aan scheids- en grensrechters, trainers, coaches, leiders, barpersoneel, terreinbeheerders en feitelijk aan alle vrijwilligers zoals assistent-trainers en schoonmakers.

Wij gaan de toegang tot de kantine en kleedkamers beperken via 1 ingang beneden aan de kant van de hoofdpoort.

Voor de uitgang moet men de deur gebruiken beneden aan de kant van het terreinbeheerdershok.

Iedereen die gecontroleerd is krijgt een stempel op de hand zodat er slechts 1 keer gecontroleerd hoeft te worden.

Ouders van jeugdspelers hebben geen toegang tot de kleedkamers!

Op de dagen dat de senioren trainen en kleedkamers willen gebruiken moet de QR Code gecontroleerd worden door de aanvoerder of iemand anders uit het team. Graag de naam van de scanner doorgeven aan Marie Louise Verschure van de seniorencommissie.

We hebben nog steeds vrijwilligers nodig! Meld je dus aan!!

Meld je als senior aan bij Marie- Louise Verschure ; mobiel 06 48 47 89 72 email marielouise.verschure@gmail.com

En meld je als ouder van junior-leden aan bij Bram Satijn; mobiel 06 52 41 08 36 email bramsatijn@gmail.com

U kunt mij ook altijd benaderen; 0650126854 email tomcatsmit@icloud.com

Tom Smit