Orion actief in Kerstsfeer

Door Tijs Tummers, voorzitter 13 december 2013

Het clubhuis zag er gisteravond schitterend uit.

Zoals ieder jaar waren Fred Peters en zijn Annelies verantwoordelijk geweest voor de aankleding.

Maar dit jaar hebben zij extra uitgepakt. Honderd glazen kerstballen aan het plafond zorgden voor een prachtige sfeer.

Er staat de komende week dan ook nogal wat te gebeuren. Eerst nog het laatste competitieweekend met onder andere Orion 1 – Driel 1.

Dan dinsdag Orion Onder 23 tegen SCE (altijd aantrekkelijke wedstrijden) en donderdags de oefenwedstrijd Orion 1 – Quick 1 met na afloop de traditionele kerstborrel (eerste drankje gratis).

Dan op zaterdag 21 december de vermaarde Orion Kerstbingo. Wie hem al eens heeft meegemaakt komt natuurlijk weer. En wie het niet kent moet het zeker eens ervaren. Het is niet alleen een geweldig feest, maar ook een kans op vele fraaie prijzen. Kom op tijd voor de beste plaatsen!

Tussen Kerst en Nieuwjaar geven we u even rust, maar op 1 januari staat al meteen de Nieuwjaarsreceptie op het programma.

Jubilarissen en eventueel leden van verdienste worden dan in de schijnwerpers gezet. Ook vindt dan de verloting plaats van de grote Nieuwjaarsloterij, waarvoor u in de komende weken de loten kunt kopen.

En op zaterdag 4 januari gaan we weer voetballen.

De Ark van Oost is de toepasselijke naam van de sporthal waar dat gaat gebeuren, want het was ook in De Ark waar Orion precies 75 jaar geleden werd opgericht. Eerst tot 16.00 uur de B-junioren en daarna tot 21.00 uur de A-junioren en de senioren. Stel een team samen voor dat laatste toernooi en geef je op bij Freek Zegger (f.zegger@osg.nl).

Het is dus nog veel te vroeg om u vanaf deze plek fijne feestdagen te wensen. Daarvoor krijgen we  nog voldoende gelegenheid bij Orion zelf.

Voorzitter Tijs Tummers blogt wekelijks over wat hem opvalt bij Orion