Orion 1 - Union 1 (beker)

Door Michiel Kompier 13 september 2019

Tegen Vianen Vooruit, deze keer zonder de vakantie vierende Jeroen Bardoel, speelden we een povere partij. Vlak voor tijd moest Orion ook nog de gelijkmaker incasseren. Het gemis van enkele sterkhouders - we hebben zo langzamerhand toch nog al wat geblesseerden- deed zich voelen, en op dat lijstje kon na 5 minurten ook de naam van Luuk worden bijgeschreven. Hij moest met een pijnlijke schouderblessure het veld verlaten. De geplande dinsdag-wedstrijd werd door De Bataven afgezegd, en zo hebben we deze week weer goed kunnen trainen. Aanstaande zondag komen onze vrienden van Union op bezoek, deze krachtmeting levert bijna altijd een leuk kijkspel op tussen twee ploegen die proberen goed positiespel te combineren met strijd. Orion kan zich nog plaatsen voor de beker-knock-out competitie maar dan zal gewonnen moeten worden van onze buren, en moeten we afwachten hoe de concurrenten het eraf brengen. Dinsdag aanstaande speelt Orion1 bij Germania, aanvang 20 uur. We wensen alle Orion ploegen een leuke en sportieve wedstrijd toe het komende weekeind, en hopen dat u de moeite neemt om zondagmiddag naar ons sportpark te komen, de scheidsrechter laat om 14 uur aftrappen.