Orion 1 - Longa '30 1 Voorbeschouwing

Door Michiel Kompier 20 januari 2023

Zondag start de tweede competitie-helft en er is meteen een mooi affiche. Koploper Longa '30 komt naar Marienbosch. De ploeg uit Lichtenvoorde heeft in de eerste ronde twee punten meer behaald dan Orion. Orion is niet blessurevrij, maar speelde na de winterstop toch twee aardige oefenwedstrijden (ESA, De Bataven). De thuisploeg zal er op gebrand zijn de achterstand op Longa in te lopen, dus het belooft zondag een mooi treffen te worden met deze sympathieke club uit de Achterhoek.

De competitie-bal rolt ook op zaterdag. Orion O23 ontvangt dan een oude bekende, namelijk Union O23. Deze wedstrijd start om 16.15 uur.

Alle teams die dit weekend in actie komen wensen we veel voetbalplezier en veel succes!