Op de koffie bij… Buyor Group

Door Nanne Nicolasen 14 oktober 2020

Orion gaat zo nu en dan op de koffie bij een van onze belangrijke sponsoren. Deze keer is het bij Paul Hendriks, eigenaar van Buyor Group.

Paul, zelf spelend lid van Orion zaterdag 3, sponsort zijn eigen team al ‘heel wat jaren', maar is sinds drie jaar ook over de hele breedte van de club als sponsor actief.

Zo heeft Buyor Group onder meer zeven sponsorborden langs de velden, sponsort hij Vrouwen 1 en de jeugdopleiding. Daarnaast helpt Paul de club met het inkopen van grote contracten zoals tenues, het biercontract, het contract food en non food en geeft inkoopadviezen.

Hierbij maakt Paul gebruik van zijn ruim 20 jaar ervaring als inkoopadviseur. In het verleden als zzp’er en nu met zijn eigen bedrijf. Hij voorziet diverse organisaties van inkoopadvies.

,,We geven advies aan overheden en bedrijven bij het inkopen en aanbesteden van allerlei producten en diensten. Dan moet je bijvoorbeeld denken aan auto’s voor waterschappen en inventaris voor een gebouw van een gemeente. Maar ook kopen we bijvoorbeeld elektriciteit en gas in voor de overheid. Zo hebben we bij het inkopen van energie voor gemeenten in Nijmegen en omstreken 1,4 miljoen euro weten te besparen.’’

Buyor Group helpt het beschikbare budget van opdrachtgevers op een zo’n goed mogelijke manier te besteden en zo de beste prijs-kwaliteitverhouding te bereiken. Met dat dienstverlenende karakter neemt Buyor Group organisaties zo veel mogelijk zorg uit handen.

,,We zorgen ervoor dat het inkopen en aanbesteden op de juiste manier en volgens de regels gebeurt. Omdat we naast onze kennis van de procedures ook veel inhoudelijke kennis hebben, kunnen we meepraten over de producten en diensten. Dat helpt ons onze opdrachtgevers voor de volle 100 procent te ontzorgen.’’

Of Orion zich zorgen moet maken dat door de coronacrisis Buyor Group stopt met sponsoren van onze club? ,,Nee. Zeker niet. Ik vind dat je een club zowel in goede als slechte tijden moet steunen. Het is financieel een zwaar jaar voor Orion. We mogen de club niet in de steek laten. Gelukkig gaat het sportief gezien heel goed, bijvoorbeeld met onze eerste elftallen. Des te mooier om de sponsorborden met het fonkelnieuwe logo van Buyor Group langs onze velden te zien schitteren!”.

Meer weten over Buyor Group? Kijk dan gerust eens op buyor.nl