Nieuwjaarsborrel 2 januari

Door Tijs Tummers, voorzitter 16 december 2015

Voor de nieuwjaarsborrel hebben we dit keer voor de tweede januari gekozen.

Een zaterdag, die - zo is onze overtuiging – nog meer mensen naar ons clubhuis zal lokken.

Met een wedstrijd vooraf, de traditionele nieuwjaarspeech, de uitreiking van het Doelpunt van de Maand, de officiële uitreiking van de eerste Orion/Vlaams Arsenaal-betaalpas én natuurlijk de huldiging van onze jubilarissen.

Vooral dat laatste spreekt aan.

Ger Hermse, Wim Everaert, Marcel Peters, Robin Klein Schiphorst, Eric vd Kemp, Camillo Liem, Dirk van den Ende en Youri Kiriwenno zijn samen goed voor precies 295 jaar Orion-historie.

Als ook maar een deel van de mannen met wie zij in al die jaren gespeeld hebben er die zaterdag bij is, staat het clubhuis al vol.

Kijk alleen eens naar deze C1.

Met daarin de jubilarissen Youri en Dirk, geleid door de Orion-coryfeeën Cees van Ginkel en Pedro Koolman.

De jonkies om hen heen zijn inmiddels flink veranderd, maar allicht dat u er wel een paar herkent.

Natuurlijk komen die ook, die zaterdag de tweede, om het met hun jubilerende maatjes te vieren.

Ik weet het: eerst nog de Kerstborrel, de Kerstbingo en Kerstmis zelf.

Maar noteer hem alvast: de tweede januari heffen wij, volledig hersteld van oudjaarsnacht, vanaf 15.00 uur samen het glas op het nieuwe jaar.

Voorzitter Tijs Tummers blogt wekelijks over wat hem opvalt bij Orion