Nieuwe Seniorencommissie fris van start

Door Seniorencommissie 9 maart 2020

Een helder aanspreekpunt voor de seniorenteams voor wedstrijdzaken en aanverwante activiteiten, daar ontbrak het een tijdje aan. Maar sinds kort is er een nieuwe seniorencommissie opgericht, die deze actiepunten onder haar hoede neemt. We stellen de leden en hun taken aan jullie voor.

Taken en bemensing
De Seniorencommissie heeft twee hoofdtaken:

1. Verzorgen van het wedstrijdsecretariaat: contacten onderhouden met KNVB, Sportlink, Scheidsrechterscommissie en behandeling tuchtzaken.
  2. Eerste aanspreekpunt seniorenteams: voor zowel Orion-teams als (tijdens wedstrijddagen) voor bezoekende teams.

Daarnaast verzorgt de commissie enkele ondersteunende taken, die gedurende het seizoen voorbij komen. De bemensing en taakverdeling van de Seniorencommissie is als volgt:

• Wedstrijdsecretariaat: John van Meer, Marie-Louise Verschure en Ansel Bekker.
  • Aanspreekpunt seniorenteams: Pieter Lenting en Suze Meijer.
  • Organisatie (plannen, notulen): Eva van Gelder en Hilke Wolters.
  • Ondersteunende taken: Margo Hooghof en eventueel hulp vanuit andere commissies.

Infoavond seniorenteams
De eerste activiteit die de Seniorencommissie organiseert, is een infoavond voor alle leiders van de seniorenteams. Deze avond staat gepland op woensdag 22 april a.s. vanaf 19.30 uur in ons clubhuis. Tijdens deze avond stelt de commissie zich aan de leiders voor en lichten ze de taken en rolverdeling nader toe. De leiders van de seniorenteams ontvangen hiervoor begin april een uitnodiging en kunnen ook agendapunten voor deze infoavond inbrengen.

Centraal mailadres
Er komt ook een centraal mailadres waar seniorenteams straks met het hun vragen terecht kunnen. Vragen specifiek voor het wedstrijdsecretariaat stuur je naar wedstrijdsecretarissr@sv-orion.nl.