Nieuw bij Orion: de Tweedevoets winkel

Door Communicatiecommissie 20 september 2018

Wellicht was je hem deze week al tegengekomen in ons clubhuis; de tweedevoets winkel van SV Orion. Zoals de naam al zegt kun je in de nieuwe hoek van het clubhuis je oude, vaak te kleine schoenen doneren aan één van de andere Orion-sterren.

Mirjam Jongerius, moeder van Jip uit de JO8-1, kwam met dit mooie en duurzaame idee en bracht het tot uitvoering met deze mooi aangeklede winkel. Waarom de schoenen thuis in een kast leggen terwijl een ander lid er nog veel plezier aan kan beleven?

Doneer je schoenen!
Heb jij nog oude, maar bruikbare schoenen die je aan een ander lid wilt doneren? Kom dan naar de tweedevoets winkel in het Orion clubhuis, vul het label in met de gewenste prijs en de maat van je schoenen, hang het label aan je schoenen en zet ze in de winkel. De opbrengst gaat volledig naar initiatieven voor de jeugd van Orion.

Schoenen kopen
Mooie schoenen in de winkel gezien in jouw maat? Koop de schoenen dan door het gevraagde bedrag over te maken naar Orion en neem ze direct mee!

Vanaf vandaag hangen er zelfs ook wat trainingsjacks- en broeken. Wees er snel bij, want op=op!