Laatste wedstrijd eindigt in 1-1 (+samenvatting)

Door Harrie van Ooijen 27 mei 2018

Orion speelde vandaag gelijk tegen sc Varsseveld. De uitslag werd 1-1. Het doelpunt van sc Varsseveld werd al gemaakt in de eerste minuut. Na wat miscommunicaties in de Orion-achterhoede werd Stan Bruijsten eenvoudig uitgespeeld door Jesse ten Brinke. Rond de 10e minuut onderneemt Vince Alberts een mooie actie op het middenveld en stelt Jeroen Bardoel in staat te scoren.In de 18e minuut pareert de Varsseveld-keeper een Orion-aanval, datzelfde gebeurt nog een paar keer in de eerste helft, maar aan de andere kant krijgt Varsseveld een grote kans maar die werd verijdeld  door een mooie reflex van Orion-keeper Stan Bruijsten.

Hiermee zijn de doelpunten van de wedstrijd beschreven en ook de kansen omdat die in de tweede helft nauwelijks voorkwamen. Laatste man Luuk Akkers krijgt vlak voor tijd nog een publiekswissel; Luuk stopt, voorlopig  voor een jaar met voetballen. Vele Orion-supporters hopen dat hij daarna weer aansluit. Hij was dit seizoen een rots in de branding.

Opstelling Orion: Stan Bruijsten (k), Jeroen van de Wetering, Luuk Akkers (av)(85 Bart de Lange), Davy van Duinen (74 Alex Kwieman) Niels Weeink,  Rene Willemse, Vincent Alberts, Mitchell Nguyen, Erik Bruijsten (60 Jevrin Nunez), TaherAgha (60 Alex Kwieman), Jeroen Bardoel

Bekijk hieronder de samenvatting van Roeland van Gendt: