Juliana '31 1 - Orion 1 AFGELAST!

Door Michiel Kompier 21 maart 2022

De competitiewedstrijd Juliana 1 - Orion 1 (23 maart) is afgelast vanwege COVID bij de thuisploeg.

De wedstrijd tegen Nuenen kende weinig hoogtepunten. Fraai was wel de vrije trap van Sam waarmee de 1-0 op het scorebord kwam. Die stand stond er na 90 minuten nog steeds en zo konden drie punten worden bijgeschreven.

We kijken ondertussen al weer vooruit naar de volgende wedstrijd en dat is een interessante: woensdag gaan we naar Malden. Daar treedt Orion aan tegen buurman Juliana. Dat is natuurlijk een mooi affiche. Onder leiding van Ton Kosterman doet Juliana het dit jaar uitstekend. Het is een goed gorganiseerde en volwassen ploeg. Bij Orion is Sjoerd weer inzetbaar en heeft ook Stan de training weer hervat. Alle ingredienten voor een leuke derby zijn er. De wedstrijd in Malden begint om 20.30 uur en we hopen dat veel supporters Orion zullen bijstaan in deze uitwedstrijd.

Tenslotte is er ook goed nieuws vanuit de trainersstaf: keeperstrainer Yannick Doring traint ook volgend seizoen de selectie-keepers. Zijn we blij mee.