Jaarlijkse reünie (oud)orionleden

Door Henk van den Broek 27 februari 2019

Na breedvoerige en uitgebreide overwegingen heeft de Archiefcommissie besloten de organisatie van de jaarlijkse reünie op de eerste dinsdag van april dit jaar aan zich voorbij te laten gaan.
Aan dat besluit liggen meerdere redenen ten grondslag. De belangrijkste is het ontbreken van 'verse' krachten binnen de Archiefcommissie en in het verlengde daarvan bij de organisatie van bedoelde reünie.
Mocht je naar aanleiding van bovengenoemd besluit overwegen of zelfs al besluiten om tot de Archiefcommissie toe te treden en/of (mede) de organisatie van de reünie in 2020 nieuw leven in te blazen, neem dan contact op met een van de leden van de Archiefcommissie. Namen en mailadressen kun je vinden op de orionsite.
De leden van de Archiefcommissie is zich ervan bewust dat voornoemd besluit voor een aantal vaste deelnemers aan de reünie koud op het dak zal vallen. Hopelijk kan met jouw medewerking en inzet de reeds tien jaar bestaande reüniedraad weer worden opgepakt.