Grote Clubactie groot succes!

Door Tom van Ooijen 20 december 2021

Ons bereikte het nieuws dat de Grote Clubactie ook dit jaar weer een groot succes is geworden.

Organisator Marc Sengers bracht de volgende feitjes:

• In totaal zijn er dit jaar 3576 loten verkocht! Zoveel, dat is ons nog nooit gelukt
  • 207 spelers hebben gezorgd voor dit mooie aantal loten
  • 61 spelers hebben 25 loten of meer verkocht en krijgen hiervoor een mooie voetbal. Één speler heeft zelfs 79 loten verkocht!
  • De teamprijs gaat dit jaar naar JO10-4, die samen 255 loten hebben verkocht

Super dat er zoveel spelers van onze jeugd langs de deur zijn gegaan om één of meer loten te slijten. Want zoals je ziet, vele kleintjes maken één grote! En zonder de kleintjes was dit zeker niet gelukt.

isa-clubactie
Isa uit JO8-4 verkocht maar liefst 74 loten en kreeg daarvoor een prijs van Toos Borghouts

Er is in totaal een bedrag van € 8.222,04 opgehaald. Daarmee organiseert het jeugdbestuur ook komend jaar weer zoveel mogelijk activiteiten, zoals de kampen, het sinterklaaszaalvoetbaltoernooi, de bingomiddag en worden er spullen gekocht die onze jeugd kan gebruiken zoals ballen, hesjes en pionnen.