Enthousiaste deelnemers vlaggersavond

Door Scheidsrechterscommissie 13 februari 2020
De ins en outs van het vlaggen leren? Deze  enthousiaste ouders van jeugdleden pakten de handschoen op en gaan er de komende tijd mee aan de slag.

Afgelopen week vond bij Orion een instructieavond voor assistent-scheidsrechters plaats onder leiding van Eric Visser. Een groep van vijftien belangstellende ouders van jeugdleden kreeg de beginselen en verdere finesses van het vlaggen toegelicht. Hun enthousiasme zal de komende tijd de teams en de club ten goede komen!

Steeds meer ouders en jeugdspelers spelen een wezenlijke rol in de wekelijkse arbitrage in of langs het voetbal. Heb je ook belangstelling om wedstrijden te fluiten of te vlaggen bij Orion? Neem dan contact op met de scheidsrechterscommissie! Wij zorgen voor een goede begeleiding en faciliteren ook geregeld de deelname aan KNVB-cursussen.