Busreis naar de uitwedstrijd tegen Lienden

Door Ron Reinik 3 april 2014

Eindelijk was het weer zo ver, de busreis, verschillende mensen hadden zich opgegeven, o.a. Thijs Tummers/Hans loen/Peter Akkers/Fred Peters/Cees v Ginkel , en de hoffotograaf van Orion Harry van Ooyen, Wim Peters en Wim Joosten en natuurlijk Pa Zegger ik ben de voornaam even kwijt.

Om 12.30 uur zouden we vertrekkenen natuurlijk was er weer een te Laat, het zou Koen Bernards niet zijn,

In de gezellige bus met verschillende kinderen die zich netjes gedroegen gingen we eerst naar Oosterhout waar nog eens 5 personen instapte.

Eenmaal op de A15 moest een ieder zijn handtekening zetten op een shirt van Orion, deze is voor de wedstrijd aangeboden aan de aanvoerder van Lienden.

Na een hartelijk welkom van Lienden, was het tijd om eens te bekijken wie de wedstrijd zou beginnen, en wie zou invallen,Guus had netjes enveloppen gemaakt met briefjes er in wie zou beginnen, wie invallers waren en wie de was moest doen. Cees v Ginkel basis de eerste helft, maar ook de was. We begonnen de wedstrijd met Cees in het doel met Thijs Tummers, Max Schenk,Wim Joosten,Arthur Hartogs, Timmy Barten, Coen Nicolasen, Rolf v/d Geize, Herwin Vorsthof, Mark Peters en Guus Biessels.

Na tactische uitleg en oppepper van Hans Loen was na de bespreking zoals gebruikelijk inlopen, natuurlijk liepen de zelfde mensen zoals altijd zich warm en een enkeling trapte maar een balletje om warm te worden.

Voor de wedstrijd is een groepsfoto gemaakt door de hoffotograaf.

Daarna de aftrap hoe zou het gaan, enkele mensen hadden lang geen wedstrijd meer gespeeld en daar zal ik maar niks over schrijven, wel viel op dat Cees de Kwakkenberg in gedachten had, en op een polleke rekende gezien zijn reactie op het kunstgrasveld, maar geweldig zoveel plezier hij had, oude glorie herleefde.

Voor de eerste grote wissel maakte Wim Joosten 0-1, na 22 minuten kwamen de volgende spelers in het veld Marcel Peters, Sander v Baal, Mark Valkenburg,Koen Akkers, Peter Akkers,Job Vianen,Martijn v Rijswijk,Mark Giesbers deze deden het ook niet slecht gezien alweer een doelpunt en wel van Job Vianen 0-2 , De tweede helft begon zoals we de eerste helft begonnen met in het doel Robert Bitter, en na 22 minuten weer de grote wissel, in de tweede helft maakte Sander van Baal 0-3. Lienden maakte er nog 1-3 van in een leuke en zeer sportieve wedstrijd met een goede scheidsrechter. Daarna onder de douche en de kantine in, waar inmiddels het Orion shirt ingelijst al aan muur hing, geweldig van Lienden .Na de nodige hapjes en een (paar) drankjes naar de wedstrijd kijken van NEC, dat was de bedoeling, de meeste vonden het geste nat en het kaarten leuker dan NEC dat kan ik begrijpen. Al gauw was het 21.30 uur en de bus stond alweer klaar om terug te gaan naar Nijmegen waar een enkeling niet genoeg had en de stad inging. Al met al een geweldige dag.

Alles was goed voorbereid door Guus, nu naar 29 mei, het 20 ste Marnix van Heusden toernooi, tot nu toe veel aanmeldingen maar er is nog ruimte.
Ron, gelukkig had ik de volgende dag geen koppijn.

Klik hier voor een fotoreportage van Harrie van Ooijen