Aad de Mos geeft gasttraining bij Orion

Door Jacques Kardol 28 september 2022

Orion heeft natuurlijk een groot aantal uitstekende trainers in huis. Donderdag 6 oktober ontvangen we echter een bijzondere gast.

Aad de Mos, de welbekende voetbalanalist en voormalig voetbaltrainer, zal dan namelijk een gasttraining geven aan de JO14-1 van Orion.

Aad de Mos maakte in de jaren ‘80 furore als trainer van onder andere Ajax en KV Mechelen. Met deze laatste club wist hij in 1988 de Europacup 2 te winnen ten koste van zijn vroegere broodheer Ajax en in 1989 de Europese Supercup in een finale tegen PSV. In de jaren ‘90 trainde hij clubs als Anderlecht, PSV en Werder Bremen. Tegenwoordig is De Mos vooral actief als voetbal-analist.

De training op Sportpark Marienbosch is voor toeschouwers openbaar toegankelijk en zal duren van 18.00 tot 19.30 uur op het hoofdveld van Orion. Na afloop van de training is er een bijeenkomst voor genodigden in de kantine.