Voor bezoekende teams

SV Orion is een vereniging met bijna 1500 leden (900 jeugdleden) met 3 kunstgrasvelden, één natuurgrasveld en een kunstgras pupillenveld. De kantine en wedstrijdtafel zijn - totdat het hoofdgebouw hersteld is - gevestigd in de grote tent direct achter het hoofdgebouw (tussen veld 1 en 2)

Let op, vooral op zaterdag kan het erg druk zijn op Orion, waardoor:

• De parkeerplaats snel vol is. Extra plaatsen om te parkeren zijn er tegenover Hotel Rozenhof aan de Groesbeekseweg, ca 5 minuten lopen van Orion. Ook aan de d'Almarasweg is er extra parkeermogelijkheid (zie ook afbeelding hieronder).
  • Jeugd t/m 12 jaar geen beschikking heeft over een kleedkamer. Deze teams dienen dus thuis of op de eigen club om te kleden en na afloop te douchen.
  • Inspelen op het veld zelf vaak maar heel kort kan. Op het terrein buiten het veld zijn wel enkele stukken gras te vinden waarop je wel wat kan inspelen.

Parkeren:

• P1: De parkeerplaats van SV Orion