Trainer Gila Idrissi tekent contract

Door Tijs Tummers, voorzitter 23 juli 2016

De overeenkomst was er al, de kennismaking met spelersgroep, staf en club óók, maar het contract moest nog getekend worden.

Dat is nu ook gebeurd. Dit weekend tekende Gila Idrissi (42), de nieuwe trainer van Orion 1, zijn 1-jarige verbintenis met Orion.

Nog een weekje vakantie en dan begint Gila samen met technisch manager Hans Loen, assistent-trainer Lucien van der Werf, keeperstrainer Tom Hafkenscheid, fysiotherapie Yoran Kuhlmann, leider Erik Bender en grensrechter/leider Joost Vuister, aan een nieuw seizoen van Orion 1 in de Eerste klasse.

Dinsdag 2 augustus vindt om 19.15 uur de eerste training plaats. Zaterdag 6 augustus wordt de eerste oefenwedstrijd gespeeld: om 12.00 uur thuis op het nieuwe kunstgras tegen AVW.