Het belang van de clubkaart

Door Els van Megen (barcommissie) 3 augustus 2016

Beste Leden, bezoekers van Orion,

Zoals iedereen wel weet, is in het afgelopen sportjaar bij Orion de Clubkaart geïntroduceerd.
Dit met medewerking van onze sponsor hierin : het Vlaams Arsenaal.
Wij als vereniging waren daar natuurlijk heel blij mee, daar het Vlaams Arsenaal er veel in geïnvesteerd heeft, en wij een grote stap voorwaarts hebben gemaakt.
Dit zeg ik als medewerker van de barcommissie, omdat het voor iedereen een voordeel is, ik wil dit graag uitleggen.

Iedereen die in het bezit is van de clubkaart krijgt 10 % voordeel bij het Vlaams Arsenaal, en 5 % korting in de kantine van Orion.
Het mooie is ook dat je de clubkaart makkelijk thuis kan opwaarderen, en je het bedrag zelf bepaald. Dus geen portemonnee meer mee naar de kantine (kan die ook niet meer gestolen worden) maar alleen de clubkaart.
Ook voor de jeugd is dit een hele mooie regeling, geen contant geld meer nodig.
Bij verlies kan men de clubkaart direct thuis blokkeren.

Wat betreft het gemak van de bar,
De wachttijden zullen qua betalen aanzienlijk korter worden, (het werkt ontzettend snel)
Ook en dit zeker niet op de laatste plaats is het voor alle vrijwilligers een fijne manier om niet te hoeven werken met contant geld, dit is een stukje veiligheid,
De clubkaart kan ook in de kantine opgewaardeerd worden,

Ik hoop met deze brief dat iedereen beseft hoe belangrijk het is om met de clubkaart te werken,
De vereniging doet steeds haar best om het voor iedereen makkelijker en beter te maken, ik zou zeggen profiteer daarvan, maar ook help ons daarbij!
De clubkaart is gratis bij Orion te verkrijgen, nou mooier kan toch niet??
En wat zou het top zijn als iedereen er in het nieuwe seizoen er een op zak heeft.

Wil je perse  geen clubkaart, dan is contactloos pinnen ook een goede oplossing!!

Groet Els (barcommissie)