Jeugdcommissie lid

KOM JIJ HET JEUGDBESTUUR VAN SV ORION VERSTERKEN?

Even voorstellen:
Ik ben Meike en al enige jaren lid van het Jeugdbestuur. Samen met mijn collega bestuursleden zorgen we ervoor dat alles (alles? you name it, we got it!) met betrekking tot de basisteams van onze club goed verloopt.

Ieder jeugdbestuurslid heeft een eigen leeftijdsgroep waarvoor zij (hij) verantwoordelijk is. In mijn geval is dat de O14 & O15. Een super leuke laag, want je ziet kinderen tot pubers opbloeien (met alles wat daarbij komt kijken) èn je denkt mee met de aanstaande overstap naar de ‘echt grote’ teams.

Mijn tijd binnen het jeugdbestuur zit erop en ik geeft het stokje graag door. Natuurlijk doe ik dat niet zo maar. Ik neem je mee in al het reilen en zeilen, introduceer je waar je wilt en zorg dus voor een warme overdracht. Lijkt het je wat? Laat het me weten, dan vertel ik je er meer over. Mijn contactgegevens staan hier op de site, waar je overigens ook meer over ons jeugdbestuur vindt.

Hoor ik van je?
Warme groeten,