Info voor seniorenteams

Wie is wie

Je wilt een vraag stellen, maar weet niet zo snel bij wie je terecht kunt? Voor een snel overzicht van de verschillende contactmogelijkheden kijk op de contactpagina. Voor een uitgebreider overzicht kun je een kijken naar de verschillende commissies onder het kopje "Organisatie". Voor seniorenteams zijn voornamelijk de seniorencommissie en het wedstrijdsecretariaat van belang.

Nieuw teamlid

Als je een nieuw teamlid wilt aanmelden voor jullie team kun je hem/haar vragen zichzelf aan te melden via de Orion Lidmaatschapspagina. Bij het invullen van dit formulier kan worden aangegeven bij welk team het nieuwe lid zich wilt voegen. Geef hierbij ook aan dat er akkoord is van de leider van het team.

Als jullie nieuwe teamlid de afgelopen 3 jaar bij een andere vereniging gevoetbald heeft, zal een overschrijvingsformulier bij de oude vereniging moeten worden ondertekend. Lever deze samen met de oude spelerspas in bij de ledenadministrateur.