Zware tegenstanders voor Orion VR1 !

Door Tom Smit 4 augustus 2020

Ons eerste Vrouwenteam ontmoet interessante maar ook zware tegenstanders in de bekercompetitie!

Op 30 augustus spelen ze in en tegen Eindhoven om 13.00 uur de eerste bekerwedstrijd. Eindhoven was koploper in de Topklasse in het vorig seizoen. Dus dat wordt een uitdaging! Een zware maar ook interessante wedstrijd.

Op 6 september spelen de dames thuis om 11 uur tegen Someren, dat in de Hoofdklasse speelt. Die zelfde zondag speelt ons Orion1 tegen Leonidas uit Rotterdam de eerste competitiewedstrijd. Alle reden om al vroeg op die zondag naar ons sportpark te komen om beide wedstrijden te kunnen zien. Spannend wordt dat in ieder geval...

Op 13 september speelt het damesteam om 11.30 uur uit in Arnhem (Elden) tegen Eldenia2 een bekende tegenstander uit de 1e klasse.

We wensen het team, Hans Loen en Steven Bartels (respectievelijk de trainer-coach en keepertrainer van ons damesteam), veel succes toe met deze zware, maar toch ook leuke en interessante start van het nieuwe seizoen!

Tom Smit