Wow Run Meidenclinic 6-15 jaar

Door Ivor Straetemans 28 april 2022

Samen voor de kracht van Meidenvoetbal

Ben je een meid en wil je op een gave manier nog beter leren voetballen? Wil je ook nog eens meiden in Zimbabwe helpen om te gaan voetballen!

Koop dan tickets en doe mee met onze WOW RUN Kracht van Meidenclinic. Deze is op vrijdag 13 mei van 18.00 -19.30 uur (of zorg ervoor dat je nichtjes, buurmeisjes, oppassers, folderbezorgsters enthousiast maakt).

Meer informatie en tickets kun je hier vinden >

Deze clinic wordt georganiseerd door onze MO 17-1. Supertrots zijn we dat we met onze clinic voetbalervaring van156 interlands bij SV Orion halen.  Annemieke Kiesel -Griffioen gaat ons en na afloop vertelt ze verhalen over haar ervaring in de kantine.

Onderdelen van de clinic zijn onder andere:

• Penalty schieten met focus
  • Bubble voetbal (10+)
  • Stevig staan en weerbaarheid
  • Techniek met Annemieke Kiesel-Griffioen

Na afloop (rond 19.30 uur) van de Meidenclinic zal Annemieke Kiesel-Griffioen (156 interlands) in de kantine verhalen vertellen over haar ervaringen in de kleedkamer en op het veld bij de Oranje Leeuwinnen. Ook heeft zij Lieke Martens, Danielle van den Donk en Kika van Es getraind; hoe gaan zij om met teleurstellingen, wat is nodig voor focus, welke spannende verhalen mogen eigenlijk niet verteld worden.   Dit is natuurlijk ook leuk voor ouders, trainers, leiders, coaches en speelsters 14+.

Natuurlijk hopen we (naast een leuke avond en weer aandacht voor de kracht van meidenvoetbal) ook geld bij elkaar te brengen voor de Zengeza Buster Girls.  De clinic voor leden van SV Orion is minimaal gratis en voor niet leden kost deze minimaal 5 euro  We vragen je tickets te kopen voor de MeidenClinic via de link hierboven.

Meer info via wow.run@yahoo.com of via een appje naar onze coach Ivor: 06-25068141