Wow Run 2022

Door Ivor Straetemans 22 december 2021

Voetbal verbindt en versterkt. Dit ervaren onze speelsters van SV Orion  MO 17-1 maar al te goed. In de huidige corona periode zijn de trainingen en ontmoetingen bij SV Orion zeer belangrijk. Voetbal zorgt voor mentale weerbaarheid. Samen komen we zo deze mentaal pittige periode door.

Komend voorjaarseizoen gaan onze meiden een project doen om hun vriendschappelijk team Zengeza Buster Girls in Zimbabwe te ondersteunen. We organiseren enkele leuke activiteiten en gaan zelf een sportieve uitdaging aan. Als team gaan we op 1 dag een estafette van 134 km om Nijmegen rennen: de WOW Run.  We sluiten dit project af met onze MO17-1 on Tour naar Sheffield met een wedstrijd tegen de South Yorkshire Schools, een bezoek aan de EK wedstrijd van de Oranje Leeuwinnen Zweden – Nederland en een workshop van de Manchester United Foundation op Old Trafford.  De opbrengsten van al onze activiteiten gaat voor 75% naar de Zengeza Buster Girls voor schoolgeld en sportmateriaal en voor 25% naar onze tour.

De eerste activiteit om geld bij elkaar te halen is de online WOW RUN BINGO SHOW op vrijdag 21 januari om 20.00  - 21.30 uur. Hier kun je enerzijds kennis maken met dit team met leuke muziek en verhalen. Daarnaast kun je leuke prijzen winnen zoals leuke voetbalartikelen, een MO17-1 VIP arrangement en daarnaast ook deelname aan de MO17-1 EK Tour naar Sheffield en de WOW RUN.

Meer info over de WOWRUN2022 kun je vinden op facebook, tiktok en instagram.  Daarnaast hebben we een website.  Hier kun je al onze communicatie met de Zengeza Buster Girls, de diverse leuke acties, en de informatie over de WOW RUN vinden.

Bingo Kaartjes voor de online WOW RUN BINGO SHOW zijn hier te verkrijgen

Als je vragen hebt kun je ons e-mailen op wow.run@yahoo.com