Winterkampioenen

Door Tom van Ooijen 19 december 2021

Hoewel we bij Orion alleen maar sterrenteams kennen, hebben de teams die kampioen worden toch een gouden randje. Het is daarnaast een prachtige ervaring om elkaar na een succesvolle kampioenswedstrijd in de armen te vliegen en in het clubhuis te worden gehuldigd. Een blijvende herinnering voor later.

Wat dat betreft is het erg jammer dat nu enkele teams vanwege de coronaperikelen hun kampioenschap op zijn minst moeten uitstellen naar januari of februari. Want vooral in de junioren-categorie zijn er een hoop teams die nog strijden om het 'winterkampioenschap'. Wij willen hen allen extra veel succes wensen met de laatste wedstrijden die hopelijk begin volgend jaar worden afgewerkt!

Daarnaast zijn het aantal 'herbstmeisters' bij onze seniorenelftallen ook het vermelden waard. Met name wanneer je kijkt naar het aantal verliespunten (veel Orion-teams staan niet bovenaan de ranglijst maar wel wanneer je naar het aanta verliespunten kijkt). Hoewel zij nog een volwaardige competitie tot het einde van het seizoen spelen, zijn er een aantal teams op weg richting het kampioenschap. Ook hen wensen we extra veel succes in het nieuwe jaar!

Nog in de race voor het winterkampioenschap:

JO19-1
JO19-2
JO19-3
JO19-4
MO19-1
JO17-4
JO16-1
JO15-1

'Herbstmeisters' seniorenteams:

Orion 2
Orion 3 (op verliespunten)