We gaan weer trainen! (t/m O12)

Door De Jeugdcommissie 27 april 2020

Beste voetballers tot en met O12 teams en ouders/verzorgers,

We gaan weer trainen!

Check hieronder de tijden en regels van de aangepaste trainingen voor de voetballers tot en met O12 teams of kijk in het trainingsschema.

In de meivakantie, dus de week van 29 april en 6 mei, is de groep opgesplitst en heeft iedereen de gelegenheid om 1x te trainen.

Je traint dus of 29 april of 6 mei en het is als volgt opgedeeld:

Woensdag 29 april
• Champions league geboren in 2012 en 2013
• JO8
• JO12
• JO10-4,-5,-6

Woensdag 6 mei
• Champions league geboren in 2014 en 2015
• JO9
• JO11
• JO10-7,-8

Trainingstijden
Champions league, JO8, JO9: 14.45 – 15.45 uur
JO10, JO11, JO12: 16.15 – 17.15 uur

Houd je aan de regels:
1. Voorbereiding voordat het kind naar SV Orion gaat:
• Toiletbezoek
• Handen wassen
• Omkleden (trainingsoutfit)
• Neem eigen drinken mee met naam
Het clubhuis en de kantine zijn dicht dus goede voorbereiding is essentieel

2. Kom met niet meer dan 1 ouder/verzorger met de fiets of lopend

3. Parkeerplaats wordt gebruikt om voldoende afstand te kunnen houden bij halen/brengen, er is dus minder parkeergelegenheid

4. Ouders/verzorgers niet op het terrein, ouder/verzorger brengt & haalt het kind tot aan de poort/kassa bij de parkeerplaats

5. Aanwezigheid is niet verplicht, ook niet voor selectiespelers

6. Kind moet direct na training het terrein verlaten, ouders, kom dus stipt op tijd maar ook niet te vroeg ivm groepsvorming op parkeerplaats

7. Niet naar de training als kind milde corona-klachten heeft of ziek is of personen met Corona-klachten thuis heeft

Door niet met de hele groep tegelijkertijd te beginnen in de meivakantie kunnen we gemakkelijker ervaring opdoen met de nieuwe situatie. We gaan ervan uit dat iedereen hier begrip voor heeft. Uiterlijk aan het einde van volgende week (8 mei) laten we weten of we weer wekelijks kunnen gaan trainen na de meivakantie.

Als je vragen/opmerkingen hebt lees het gehele protocol, vraag je leider/trainer of neem contact op met de jeugdcommissie.