We gaan weer trainen! (O13 t/m O19)

Door De Jeugdcommissie 27 april 2020

Beste voetballers van O13 t/m O19 en ouders/verzorgers,

We gaan weer trainen!

Check hieronder de tijden en regels van de aangepaste trainingen voor de voetballers van de O13 t/m O19 teams.

Meivakantie
In de meivakantie, dus week 18 en week 19, kan er in overleg met de trainer alleen getraind worden op woensdag 29 april, donderdag 30 april, woensdag 6 mei of donderdag 7 mei. Check het trainingsschema voor de indeling van je team.

Pas na de meivakantie kan er ook weer op maandag en dinsdag worden getraind.

Houd je aan de regels:
1. Voorbereiding voordat de voetballer naar SV Orion gaat:
• Toiletbezoek
• Handen wassen
• Omkleden (trainingsoutfit)
• Neem eigen drinken mee met naam
Het clubhuis en de kantine zijn dicht dus goede voorbereiding is essentieel

1. Toegang alleen via de hoofdingang bij parkeerplaats

2. Speler komt zelfstandig met de fiets, er komen dus geen ouders/verzorgers mee

3. Houd altijd 1,5 meter afstand, dus voor, tijdens en na de training

4. Aanwezigheid is niet verplicht, ook voor selectiespelers is aanwezigheid niet verplicht

5. Direct na training zelfstandig het terrein verlaten, geen groepsvorming bij fietsen

6. Zonder trainer geen training (maximaal 2 trainers)

7. Niet naar de training als je milde corona-klachten hebt of ziek bent of personen met Corona-klachten thuis hebt

Bij SV Orion trainen ook de O13 teams (vaak met veel 12-jarigen) altijd met 1.5 meter afstand, zodat de 13-jarigen van O13 teams gewoon mee kunnen trainen met hun eigen team.

Als je vragen/opmerkingen hebt, lees het gehele protocol, vraag je leider/trainer of neem contact op met de jeugdcommissie.