Voorzitter Tijs Tummers kondigt afscheid aan

Door Desiree van Steenveldt 13 januari 2019

Op de Algemene Ledenvergadering (ALV) van 16 december jl. heeft aftredend voorzitter Tijs Tummers aangegeven niet herkiesbaar te zijn voor een derde termijn van drie jaar.

“Veranderde werk- en daardoor ook privéomstandigheden dwingen mij tot het stellen van andere prioriteiten, die helaas niet meer met het voorzitterschap te combineren zijn”, zo lichtte Tijs kort toe.

Tijs blijft als ad-interim voorzitter aan tot de Algemene Ledenvergadering in mei, om de voortgang in het herstructureringsproces te garanderen en de vereniging de tijd te gunnen een nieuwe voorzitter te vinden.

In zijn Nieuwjaarsspeech van 1 januari ging Tijs nog wat uitgebreider in op zijn besluit, daarover morgen meer op de website. Uiteraard staan we later nog uitgebreider stil bij het besluit van onze voorzitter en spreken we met hem over de jaren van zijn voorzitterschap.