Voortvarende start 45+

Door Louis van Hal 16 september 2019

De kop is er af! We doen weer mee. De 'masters' van heren 45+ staan op een gedeelde eerste plaats in de nog jonge competitie. We delen die plek met Angstgegner De Paasberg. Die hebben een klasse team van bijna-oud-profs, maar we beginnen puntjes van ze af te snoepen....

Vrijdag komen ze weer op bezoek bij ons en dan gaan we proberen om een keer 3 puntjes van ze te pakken....Ook onze vrienden en buren van Brakkenstein hebben zich bij deze mooie competitie aangesloten. Veel van onze spelers waren vroeger teamgenoten in het eerste van Brakkenstein. Dus dat wordt een prettig weerzien.

Eldenia is een nieuwkomer en Elistha is altijd plezierig om tegen te voetballen. Deze beide teams komen van de Betuwse rivierklei en weten van wanten: mouwen omhoog, kousen naar beneden en gaan!

Ook de dames van 35+ spelen aanstaandevrijdag bij Orion hun competitiewedstrijden. Maar liefst 4 teams komen naar ons sportpark. wie weet is Lisa Westerveld, onze Nijmeegs/Achterhoekse vertegenwoordigster in de Tweede Kamer nog wel te bewonderen op het veld want haar club Quick 1888 doet met twee damesteams mee. De dames van VVLK zetten ook hun beste beentje voor vrijdagavond maar moeten opboksen tegen drie prachtige teams. Onze dames van Orion zullen al het mogelijke doen om zoals altijd al wel, de wedstrijden naar hun hand te zetten en ik ben dan ook benieuwd of ze vrijdagavond al meteen bovenaan zullen staan.

De wedstrijden beginnen om 19.30 uur. Tijdens en na de wedstrijden is de kantine geopend en ik nodig dan ook iedereen uit om onder het genot van een drankje op vrijdag 20 september eens lekker de week vaarwel te zeggen en het weekend te begroeten. Want je weet: deze dag vrijdag 20 september 2019 is uniek en komt nooit meer terug...….dus zorg dat je er bij bent.