Voordelen voor leden

Door Tijs Tummers, voorzitter 17 april 2013

Goed bezig geweest: nieuwe ramen in mijn werkkamer laten plaatsen, de muren gewit en alle overbodige spullen aan de plaatselijke rommelmarkt meegegeven. Als laatste ging de dikke beeldbuis eruit en mocht ik mezelf vanmiddag trakteren op zo’n nieuw led-schermpje.

Waar ik die nieuwe TV kocht? Bij onze sponsor de Harense Smid natuurlijk! Orion-leden krijgen hier 3 tot 9 procent korting, afhankelijk van het laatste nummer op de codekaart van je artikel.

Ik was benieuwd waar ik op uit zou komen, maar dat was even niet aan de orde: omdat de modellen momenteel net gewisseld worden zat er op mijn TV nu 15 procent korting. Ook goed!

Behalve een leuke korting voor de leden is er ook een voordeel voor Orion zelf, want een percentage van de rekening stroomt rechtstreeks door naar onze clubkas.

Het moet wel gek lopen als je voor een product dat je op het oog hebt niet bij een sponsor van Orion terecht kunt. Sportlenzen koop je bij onze hoofdsponsor Visser Contactlenzen, voor je rijlessen ga je naar onze trouwe stersponsor Correct, de smoking voor het eindexamengala haal je bij Hoogenboom en als je - nu de markt weer wat aantrekt - verhuisplannen hebt dan staan Verbeek Makelaars voor je klaar.

Neem de volledige lijst maar eens rustig door. Sponsoren zijn ontzettend belangrijk voor een club als Orion. Ik zou zeggen: doe er je voordeel mee.

Voorzitter Tijs Tummers blogt wekelijks over wat hem opvalt bij Orion