Voorbeschouwing Winterswijk 1 - Orion 1

Door Michiel Kompier 8 november 2019

Door heuglijke familie-omstandigeden kon ik zondag niet bij de wedstrijd tegen De Bataven zijn en van alle kanten is mij verzekerd dat ik een spektakel gemist heb. Feit is dat Orion tegen een goede tegenstander goed overeind bleef maar ook wat gehavend uit de strijd kwam (blessure bij Tim, schorsing voor Naud). Maar we zeggen steeds dat we een brede en sterke selectie hebben dus de vervangers kunnen zich zondag onderscheiden in Winterswijk. De plaatselijke trots ontvangt ons daar op een prachtig sportpark. Winterswijk heeft het vooralsnog niet gemakkelijk dit seizoen, en er is de Winterswijkers veel aan gelegen om punten bij te schrijven en de positie op de ranglijst te verbeteren. Winterswijk staat bekend als een vaardige ploeg die als het even kan probeert voetballende oplossingen te vinden. Dat kan ook wel van Orion gezegd worden, dus het zou zo maar eens weer een aantrekkelijke wedstrijd kunnen worden aanstaande zondag. We hopen dat veel Orion-supporters onze ploeg komen steunen in Winterswijk!